نکته ها

بازدیدکننده گرامی از شما تقاضا می شود در نظرسنجی سایت شرکت کرده تا در ارائه خدمات بهتر به شما اقدامات لازم صورت گیرد. برای شرکت در نظرسنجی می توانید به صفحه اول سایت مراجعه نمایید.

ترافيک سايت

 2 مهمان حاضر

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز73
mod_vvisit_counterدیروز95
mod_vvisit_counterاین هفته409
mod_vvisit_counterاین ماه2637
mod_vvisit_counterکل بازدیدها515439
صفحه اصلي آرشیو اخبار


ثبت اولین رکورد ایران PDF چاپ نامه الکترونیک
اخبار - عمومی
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۷

اولین رکورد ایران به همت اعضای داوطلب انجمن دومینوی ایران همزمان با افتتاح اولین باشگاه دومینوی کشور در فرهنگسرای بهمن به ثبت رسید . این دومینو که در باشگاه دومینوی ایرانیان چیده و اجراشد شامل بخشهای مختلفی ازجمله ثبت جهانی نوروز ، هفت سین و تبریک نوروز بود و 15000 قطعه دومینو در آن به کار رفته بود . گروه چیدمان : آقایان فردین مسعودی جوان ، محسن پوره و خانم منصوره محمدی  مدیر پروژه :  سید علی موسوی

The image “http://www.irandomino.com/images/record.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 
باشگاه دومینوی ایرانیان PDF چاپ نامه الکترونیک
اخبار - عمومی
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۵۵

اولین باشگاه دومینوی ایران در فرهنگسرای بهمن افتتاح شد . علاقمندان می توانند جهت عضویت و استفاده از امکانات باشگاه به فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن ( کشتارگاه ) مراجعه نمایند

 
اولين مسابقه خانوادگي دومينو PDF چاپ نامه الکترونیک
اخبار - عمومی
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۸

برگزاري اولين مسابقه خانوادگي دومينو در فرهنگسراي بهمن در تاريخ 88/5/27 ( سه شنبه ) ساعت 6 بعد از ظهر و ثبت اولين رکورد ايران . جهت ثبت نام به فرهنگسراي بهمن مراجعه نماييد .

شرايط تيم : اعضاي يک خانواده شامل پدر ، مادر و فرزند

 
اولین دوره مسابقات دومینو PDF چاپ نامه الکترونیک
اخبار - عمومی
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۱۴

اولین دوره مسابقات دومینو در سطح دانش آموزی در شهر تهران و در سالن شهدای هفت تیر ( آموزش و پرورش منطقه 3 تهران ) برگزار شد . نتایج این مسابقات به زودی روی سایت انجمن اعلام خواهد شد . گزارش این مسابقات از طریق برنامه در شهر پخش می شود که ساعت پخش آن از طریق همین سایت به اطلاع علاقندان خواهد رسید .

 موفق و پیروز باشید / سید حسین موسوی 

 
در باره انجمن دومینوی ایران PDF چاپ نامه الکترونیک
اخبار - عمومی
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۲۴

انجمن دومینوی ایران فعالیت خود را از اردیبهشت ماه 1387 و با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز نموده و اکنون به عنوان تنها مرجع رسمی و حرفه ای در زمینه ترویج و آموزش دومینو در کشور فعالیت می کند. این انجمن فرصتی پدید آورده است که تمام دوستداران دومینو در سراسر ایران گرد هم آمده و از ظرفیت های بی پایان سرگرمی دومینو بهره مند شوند. شما دوست عزیز هم می توانید با عضویت در این انجمن به خانواده بزرگ علاقمندان به دومینو بپیوندید و از مزایای عضویت در این انجمن بهره مند شوید . جهت تماس با مدیریت انجمن با شماره 09126526575 تماس حاصل کنید .

 
« ابتدا قبلی 4 3 2 1 بعدی انتها »

صفحه 4 از 4